12439
Książka
W koszyku
Michael Levine pokazuje w swej niezwykle praktycznej książce, że jeśli firma ma przetrwać i rozkwitać, jej menedżerowie muszą się zatroszczyć o wszystkie najdrobniejsze szczegóły tytułowe ‘‘rozbite okna’‘. Ich zaniedbanie może doprowadzić i często rzeczywiście prowadzi do katastrofy. Psychologowie społeczni i urzędnicy odpowiedzialni za egzekwowanie prawa zgodnie twierdzą, że jeżeli nie naprawi się rozbitego okna w jakimś budynku, wkrótce zostaną rozbite wszystkie pozostałe, a w ostatecznym rachunku dojdzie do degradacji całej okolicy. Levine błyskotliwie odnosi tę samą teorię do świata działalności gospodarczej jeśli nie zadbamy o szczegóły, przekonamy się wkrótce, że firma będzie musiała ogłosić bankructwo. Książka zawiera aktualne przykłady firm, które dobrze sobie z tym radziły, oraz innych, w których rozbitych okien jest aż za wiele: Kierownictwo linii lotniczych JetBlue zdało sobie sprawę, że trzeba dać pasażerom to, czego naprawdę chcą (skórzane fotele, telewizor przy każdym miejscu itd.), gdyż drobiazgi te stanowią prawdziwy klucz do sukcesu. * Przeglądarka Google dzięki swej nadzwyczajnej i niezawodnej dostępności mogła się wybić ponad cały tłum podobnych serwisów internetowych. * Sieć McDonald s utraciła czołową pozycję w branży barów szybkiej obsługi, gdy niechlujne sale i brudne toalety zaczęły odstraszać klientów. * Sieć handlowa Kmart zniechęciła swych lojalnych klientów, podejmując próbę pośpiesznego przejścia ku górnej części rynku. Najważniejsze zaś, że Michael Levine wyjaśnia w swojej książce, co trzeba zrobić, aby szybko zastosować w firmie te drobne środki zaradcze, które mogą przynieść najwspanialsze efekty.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej