Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Ceny
(1)
Dystrybucja
(1)
Marketing
(1)
Produkt
(1)
Promocja
(1)
Segmentacja rynku
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd.4 zmien, i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 440s. : il.,tab. ; 23 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menadżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega on na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Stąd książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, najogólniej rzecz biorąc, traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej