Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Ceny
(1)
Dystrybucja
(1)
Marketing
(1)
Produkt
(1)
Promocja
(1)
Segmentacja rynku
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd.4 zmien, i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 440s. : il.,tab. ; 23 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menadżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega on na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Stąd książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, najogólniej rzecz biorąc, traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again